BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

terça-feira, 3 de maio de 2011

Outflow - Desabafo


Love, music, memories, time only exists inside of me, in some forgotten corner of mymemories, where only I know where they are and what they represent in the context of my life!

Life that represents the time that I experienced making stories to remember these daysand miss, but not what I want to go back one last time, no.

Now I know my feelings and I know comtrol them, just feel the sweet taste of those timesand I'm trying to forget.

There are no more. I do, I am still, what's left of me, those times when life was, despitebeing the true life within me. Yes inside me because I'm hurting, sad, very sad, but not bytime spent, more for today, where those I love, I hurt feelings, hurt my soul and my being,without which I can defend ... because I love them!

Who knows, God watch to my supplications


Tradução do inglês para português 


Amor, música, lembranças, tempo que só existe dentro de mim, esquecido em algum canto das minhas memórias, onde só eu sei onde se encontram e o que representam no contexto da minha vida!

Vida que representa o tempo que vivi fazendo histórias para relembrar nos dias de hoje e sentir saudades, mais não que eu queira voltar aquele tempo passado, não.

Hoje conheço meus sentimentos e sei comtrolá-los, apenas sinto o gosto doce daqueles tempos e fico tentando esquecer.

Já não existem mais. Eu sim, existo ainda, o que sobrou de mim, daqueles tempos em que tinha vida, apesar da vida verdadeira estar dentro de mim.

Sim dentro de mim, pois estou sofrendo, triste, muito triste, mais não pelo tempo passado, mais pelos dias de hoje, onde aqueles que eu amo, me machucam os sentimentos, ferem a minha alma e o meu ser, sem que eu possa me defender... pois eu os amo!

Quem sabe, Deus atente para minhas orações!